Thursday, August 27, 2015

Wcześniejsze zakończenie programu au pair. | Kilka ostatnich dni. // Early end of au pair program. | Several last days.



(...) Niektórzy z Was na pewno pamiętają, że jako au pair do Stanów przyleciałam 4 listopada 2013 roku z agencją Au Pair Care. Przedłużyłam program na drugi rok mimo tego, że ja i Nathan już wtedy byliśmy parą, bym mogła zostać legalnie w kraju. Drugi rok planowo kończyć miał mi się 4 listopada tego roku. W takiej sytuacji do końca września musiałam wysłać do agencji informację dotyczącą tego, kiedy chcę wracać do Polski i oni tam mówią, że w razie spóźnień trzeba płacić karę w wysokości $100. A poza tym, ja już naprawdę nie chciałam dostawać więcej maili od agencji i tylko czekałam na moment, aż będę mogła im napisać, że rezygnuję z programu. (...)
>> Przeczytaj więcej TUTAJ!





// (...) Some of you might know that I arrived to the US as au pair on November 4th, 2013 with the Au Pair Care agency. I extended my stay for the second year even though me and Nathan were already a couple because only then I could stay in the country legally. My second year was supposed to end on Nov 4 this year. In this case I had to send an information about when I want to go back to Poland by the end of September and they say that in case of being late, au pairs have to pay a $100 fee. Moreover, I really didn't want to receive any more messages from the agency so I was just waiting for a moment when I could tell them that I wanted to leave the program. (...)
>> Read more HERE!