Thursday, September 5, 2013

Eddie Murphy przyjacielem rodziny?!

Wiecie, co mi się śniło ostatniej nocy?! Stwierdziłam, że aż muszę tu napisać! 

Śniło mi się, że byłam w Stanach i oglądałam dom mojej host rodziny. Duży, nowoczesny, bardzo czysty i bardzo jasny w środku. W pewnym momencie dzieciaki wróciły ze szkoły i była ich aż piątka! Trzy dziewczyny i dwóch chłopców. Poznaliśmy się, poprzytulaliśmy na przywitanie i chwilę później zaprowadzili mnie do salonu, gdzie stała jakaś tablica, na której rysowaliśmy jakieś głupoty. Co najlepsze, obok siedział przyjaciel rodziny - Eddie Murphy! - który walnął taki tekst, że łzy ze śmiechu leciały mi ciurkiem i nie mogłam się opanować. To będzie głupie, ale powiedział dokładnie to: "...no i wtedy obciągnąłem worek pełen cukierków". Nie wiem, przypuszczam, że jakbym pamiętała cały kontekst, to pewnie miałoby to jakiś sens haha W końcu i Eddie zaczął się śmiać, gdy zobaczył, w jakim stanie ja jestem.

Oh, mógłby to być proroczy sen. Tzn. może nie do końca z Eddie'm (chociaż byłoby ciekawie) i niekoniecznie z aż piątką dzieci, no ale... Wiecie, o co chodzi :).

6 comments:

  1. Jak Twój room? Jakie matche? No i kiedy pojawi się ta obiecana i długo wyczekiwana notka z listem i wideo: D

    Pozdrawiam!:***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cisza, nic się nie dzieje, nikt mnie nie chce O_o
      Wieeeem, ale nie mam chwilowo swojego laptopa i jestem ograniczona trochę :(. Dzisiaj będę poprawiać filmik, ale to dopiero wieczorem, jak wrócę do domu. Ale spoko, ja zawsze dotrzymuję słowa! :D

      Delete
  2. Powodzenia w szukaniu rodzinki :*

    ReplyDelete
  3. Hej
    Od kilku lat śledzę blogi Au pairek i sama też chce zostać Au pair w USA. Na twój blog weszłam przypadkowo, ale rozpoznałam Cię! Należę już kilka lat do OFC Filipa Bobka. Cieszę się że założyłaś tego bloga. Powodzenia:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo jak super! :D Miło mi bardzo! Zapraszam więc częściej:)

      Delete